Varovanie pre normy na nabíjanie elektrických vozidiel

ChargePoint, ktorý plánuje spustiť do roku 2025 2,5 milióna nabíjacích staníc, hovorí, že norma by zachovala starý model „čerpacej stanice“, ktorý výrobcovia automobilov podporujú, keďže začínajú sériovú výrobu automobilov poháňaných batériami.
 
Okrem toho, že ChargePoint je menej výhodný pre používateľov, ktorý by mohol poskytovať príliš veľa cenovej energie pre verejné služby, čo obmedzuje flexibilitu vlastníkov nabíjacích staníc, hovorí.tesla.jpg
 
Na cestách je dnes len niekoľko miliónov elektromobilov alebo elektromobilov, ale s prognózou Medzinárodnej agentúry pre energiu, ktorá by mohla do roku 2030 dosiahnuť hodnotu 130 miliónov alebo viac, existuje obrovská príležitosť na trhu pre drapáky.
 
So švajčiarskou bankou UBS odhadujúcou náklady na budovanie nabíjacích sietí na 360 mld.
 
Existujú však aj riziká, že nefunkčný systém, ktorý sťažuje používanie EV, by mohol zastaviť prijatie zo strany verejnosti, senior viceprezident spoločnosti ChargePoint pre produkt Bill Loewenthal povedal agentúre Reuters.
 
"Sme v naozaj chúlostivom čase v tomto odvetví a dostať sa do toho zlého je katastrofálne," povedal Loewenthal v rozhovore.
 
ChargePoint, ktorý prevádzkuje, ale nevlastní svoju nabíjaciu sieť, poskytujúci službu podobnú Uber, má 70% -ný podiel na trhu pre komerčné spoplatňovanie v Spojených štátoch podľa vlastného odhadu.
 
Vybralo 530 miliónov dolárov v 10 kolách financovania od investorov vrátane spoločností Daimler, BMW a Siemens v Nemecku, ako aj amerických energetických spoločností Chevron a America Electric Power.elektro automobil.jpg
 
Napriek tomu sa ocitá v rozpore s nemeckými výrobcami automobilov v niektorých aspektoch, ako by sa odvetvie malo rozvíjať.
 
Loewenthal hovoril pred severoamerickou konferenciou CharIN, iniciatívou podporovanou nemeckými automobilkami, aby podporili svoj preferovaný štandard CCS (Combined Charging System), ktorý začína v stredu v Restone vo Virgínii.