Chudnite bezpečne

Chudnutie sem, chudnutie tam. Aj vy máte niekedy pocit, že sa snaží chudnúť nejako priveľa ľudí? Nadváha je bohužiaľ stále viac aktuálnou témou. Môže za ňu nesprávny životný štýl, nadmerná konzumácia nezdravej a hlavne nevyváženej stravy, sedavé zamestnanie a iné civilizačné ochorenia. Ak patríte k tým, ktorí sa snažia zhodiť kilá navyše, nezabudnite na zdravý rozum. Všetkého veľa škodí a pri chudnutí to platí dvakrát tak.

štíhlost

 

Žiadna diéta nebude účinná bez dostatku pohybu. Vždy si však zvoľte také pohybové aktivity, ktoré vám neublížia. Ak trpíte tridsať kilovou nadváhou, vášmu telu určite neprospeje niekoľkokilometrový beh. Vaše kĺby, by pri takejto aktivite neskutočne trpeli. Vhodné je skôr plávanie, bicyklovanie, alebo chôdza na krátke trate. Opatrní buďte aj v prípade, že nie ste stopercentne zdraví. Ak patríte napríklad ku kardiologickým pacientom, musíte si dávať extrémny pozor. Navyše by ste sa mali vopred poradiť so svojim lekárom. Ďalšou kategóriou sú diabetici. Tí by sa mali vyhnúť pohybu, pri ktorom je telo nadmerne namáhané. Reč je napríklad o posilňovaní so záťažou. Vhodnejšie je pracovať iba s váhou svojho tela. Takto by sme mohli pokračovať donekonečna. Ak sa teda dopredu poradíte s doktorom, alebo skúseným výživovým poradcom, nič nepokazíte.

joga

 

Úprava stravy, by mala taktiež podliehať istým pravidlám. Nemusíte ihneď utekať za odborníkom, zistite si však nejaké tie informácie aspoň na internete. Informácie čerpajte vždy z viacerých zdrojov. Tak ako pri pohybe, však aj tu platí, že ak trpíte akýmkoľvek ochorením, neoplatí sa riskovať na vlastnú päsť. Je jedno či ste zdraví, alebo nezdraví, pre všetkých platí jedno pravidlo. Netrápte sa hladovkami! Taktiež by ste si nemali odpierať všetko „nezdravé“. Doprajte si čokoľvek, ale s mierou. Konzumujte najmä zeleninu, ovocie a celkovo sa zamerajte na ľahšie pokrmy. https://www.cangaroo.sk/pozor-na-vase-zdravie/ by ste si mali dávať aj vtedy, ak nepatríte k tým najmladším. Radšej si na rovinu priznajte svoj vek a fyzické sily. Verte, že pre svoje zdravie a telo urobíte omnoho viac, ako keď k nemu budete pristupovať nešetrne.

Chudnite bezpečne
3.6 (71.43%)7